KlantNatuurhistorisch Museum MaastrichtDienstenBrandingJaar2017Websitebroeders-orthopedie.nl
Natuurhistorisch Museum Maastricht klopte bij ons aan met de vraag of wij de promotiemiddelen voor hun nieuwe tentoonstelling ‘Het Duistere Dierenrijk’ wilden ontwerpen. De naam verklapt het al, Het Duistere Dierenrijk gaat over nachtdieren in het wild. We hoefden niet lang na te denken, ‘natuurlijk!’ was het antwoord. En na een korte brainstormsessie gingen we aan de slag.
Om het promotiemateriaal aan te laten sluiten bij de belevenis van de doelgroep (kinderen van 8-12 jaar) hebben we onszelf in hun schoenen geplaatst. Waar denken ze aan als we het hebben over ‘nachtdieren’? Uiteindelijk leidde dit tot het idee om het drukwerk te voorzien van glow in the dark inkt om zo oplichtende ogen te creĆ«ren.
Foto van Eighty8things
Miriam Mordang
Projectmedewerker tentoonstellingen, activiteiten en educatie Team Programma en Innovatie